Wednesday 11 April 2012

Salam semua,

Lamanya tidak berblog ni...nak mula menaip pun tersasul-sasul. Lama jugak aku menyepikan diri dari dunia maya ni. Bukan apa, tidak lama lepas balik Hong Kong tahun lepas, berbagai-bagai masalah dan dugaan mendatang. Bermula dengan masalah pembantu rumah aku ditimpa berbagai masalah di pejabat.

Alhamdulillah, dengan bantuan & sokongan keluarga dan rakan-rakan, aku tabahkan hati utk mengharunginya. Bila difikirkan semula, itula namanya kehidupan kan? Tapi satu benda yang aku betul2 missss sgt2 dalam masa lebih kurang setahun ini adalah bisnes aku....mmg aku terpaksa tinggalkan buat sementara waktu.

So, skrg ni aku dah nekad utk mulakan semula bisnes ni sbb mmg tidak blh dinafikan, hidup lebih menarik & bermakna dgn side income ni.

Sesiapa berminat nak dapatkan bonus sehingga RM5000 & FOC trip ke Guangzhou, contact me
@ 0192690747.

No comments:

Post a Comment