Wednesday 18 May 2011

Impian Jadi Kenyataan

Salam,

Usaha tangga kejayaan...Berkat usaha dan sokongan daripada leaders aku, CDM Hanis & Sha, Alhamdulillah, akhirnya aku telah disahkan dapat melancong ke Hong Kong secara PERCUMA...Tidak sia-sia usaha aku selama ini.

Surat dari Syarikat...

Mana nak sangka, hanya beberapa bulan berbisnes dah dapat pergi melancong. Maklumla aku ni asalnya bukannya suka sangat berbisnes, tapi duit nak...Dulu tengok jer orang bisnes, kebanyakannya berjaya...pakai kereta besar, rumah besar, time freedom, financial freedom...macam-macam lagi. Kalau dari dulu buat bisnes ni agaknya, dah kaya raya dah aku sekarang ni kot...hehehe
wee....Hong Kong Disneyland...PERCUMA...
...I'll be here....

Anyway, yang penting tak sampai sebulan lagi aku & hubby akan berlepas ke Hong Kong. Ini kira honeymoon la selepas hampir 15 tahun berkahwin. So, sesiapa yang teringin nak melancong ke luar negara secara PERCUMA, jangan malu-malu contact saya...0192690747...sebab lepas ini Venice....

Aku ke atas gondola tu...hehehe...(seksi la pulok...)

No comments:

Post a Comment